Stöd Martaskolans viktiga arbete i Uganda

Du kan bidra till en ljusare framtid för Ugandas unga genom ett bidrag, stort eller litet.

Ge ett bidrag, enkelt och snabbt genom att scanna QR-koden i din Swish-app.

Beloppet bestämmer du själv.

Givetvis funkar det lika bra för oss om du hellre vill använda plusgiro eller bankgiro.

Swish 9004409

BLI MÅNADSGIVARE

Genom att bli månadsgivare ger ni oss lite mer förutsägbarhet i vårt arbete. Verksamheten i skolan behöver fortsätta som vanligt under tiden som projektet med att bygga den nya skolan pågår.

När den nya skolan är färdig kommer vi äntligen äga vår egen skola och slippa vara utlämnade till hyresvärdens hyreshöjningar. Höjningar som inte alls matchats mot något underhåll av skolbyggnaden.

Du kan själv starta en automatisk månatlig banköverföring i din internetbank/app.

När du loggat in kan det se lite olika ut beroende på vilken bank du har, men i funktionen för betalning/överföring ska du kunna lägga till vårt bankgiro 900-4409.

Där hittar du förmodligen möjligheten att välja "Stående överföring"/"Upprepa överföring" eller liknande.

BLI SPONSOR

Är du intresserad av att sponsra Martaskolan och på så vis bidra till en bättre framtid för unga i Uganda?

Hör av dig till styrelseordförande Oddgeir Kvamme oddgeir.kvamme@gmail.com

Alternativt ledamot Gunnar Widforss widforss@accredited.se .